Steun stichting CAP

Stichting CAP ontvangt geen subsidie. Alles wat we doen kunnen we doen dankzij de gulle gaven en giften van donateurs en sponsoren. Alle hulp is erg welkom en vooral hard nodig. Overweeg je om ons te steunen? Neem dan even contact met ons op dan vertellen we je uitgebreid over de mogelijkheden. Wil je direct een donatie doen? Maak dan uw gift over op NL04RABO0300885253 t.n.v. stichting CAP. We kunnen alle steun heel hard gebruiken.

Er zijn verschillende manieren waarop je stichting CAP kunt steunen. Hieronder vertellen we je er meer over.

De belastingdienst maakt geven makkelijker

Giften zijn volledig aftrekbaar zonder dat er een drempel of maximum van toepassing is. Op deze pagina wordt verteld hoe e.e.a. belastingtechnisch werkt. Terugkerende giften zijn voor ons van groot belang. Juist omdat het giften zijn waarvan we op voorhand weten dat we er op kunnen rekenen. Dat geeft ons de benodigde bewegingsvrijheid.

Stichting CAP is een algemeen nut beogende instelling (ANBI).

Om de gift te kunnen aftrekken in de aangifte inkomstenbelasting moet er een schriftelijke overeenkomst worden opgemaakt tussen ons beide. Het formulier waarmee dit eenvoudig te regelen is is hier te downloaden.. Stuur deze vervolgens op naar info@stichtingcap.nl.

Hulp nodig? Laat het ons weten! Dan kijken we er samen naar.

steun stichting CAP, Centra voor Aangepast Paardrijden

Sponsoring opleiding therapiepaarden

Alles wat wij doen, doen wij vanuit de doelen die wij ons gesteld hebben: oriëntatie, leren en beleven. Onze kleine boerderijdieren spelen daar een rol in, maar wat we doen, doen we voornamelijk toch met onze helden: de paarden. Gezien de mensen die bij ons rijden werken we met speciaal opgeleide paarden. Paarden die onder alle omstandigheden rustig blijven. Paarden die geduldig zijn, stabiel, een rustpunt en weten wat ze moeten doen. Met een ruiter op de rug, maar ook voor de koets of het huifbed.

Paarden zoals wij ze nodig hebben, die zijn niet zo maar te vinden. Het aanbod is zeer schaars. Voor ons is het de reden geweest om onze paarden zélf te fokken, op te laten groeien en op te leiden. Het is de enige manier om te kunnen borgen dat we met de juiste paarden werken en de veiligheid en kwaliteit die we voorstaan kunnen blijven bieden.

Dit fok en opleidingsprogramma kost geld. Veel geld. Van geboorte tot aan werkzaam leven moeten we rekening houden met 23.000 euro per paard. Daar krijgen we dan wel kanjers voor terug. Kanjers die heel veel mensen elke dag ongelofelijk blij maken en verder helpen in hun ontwikkeling en groei. Ervoor zorgen dat het lichaam rust krijgt en ondersteunt wordt. We laten je graag zien welk goed werk ze doen en nodigen je van harte uit op een van onze maneges. We vragen ook om je steun. Elke bijdrage is heel erg welkom. Kleine giften en grote, alles wordt zeer gewaardeerd. Via onderstaande knop kun je heel eenvoudig je gift overmaken.

Alvast heel erg bedankt!

MAIL MET CAP