Stichting CAP

Onder de noemer: Zorgmanege Nijmegen zijn wij actief op verschillende locaties. Onze hoofdactiviteiten worden vanuit twee maneges uitgevoerd:

Manege De WinckelSteegh

Ma t/m vrij 08.30 - 17.00
Za 08.00 - 12.30

Manege De Maartenshoeve

Hengstdal 3
6574 NA Ubbergen

Ma t/m vrij 08.30 - 17.00

Daarnaast werkt één van onze dagbestedingsteams op onze locatie in Malden hard aan onze "Villa Boszicht". De naam is groots, maar er moet nog veel gebeuren 🙂

Al onze maneges vallen onder de noemer: Zorgmanege Nijmegen. Wil je zien wat wij zoal doen? Je bent van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen. Voor ons is het dan wel handig als je van te voren even een afspraak maakt. Zo ben je er zeker van dat we ook alle tijd voor je hebben.

Stichting CAP is te bereiken via:

Mail: info@stichtingcap.nl.
Telefoon: 088-7794788

Stichting CAP is een zorgmanege. Met onze speciaal daarvoor opgeleide therapiepaarden helpen we mensen om zich weer zekerder met en in hun lichaam te voelen. En dat doen we zeker niet alleen. Naast onze paarden staat een team van professionals die zich elke dag met hart en ziel inzetten. Zij worden daarin ondersteund door een grote groep vrijwilligers die zonder uitzondering allemaal elke keer dat zij er zijn met heel veel plezier aan het werk gaan met alles wat er moet gebeuren. Met onze cliënten, de boerderijdieren, de paarden en alles wat er in en rondom de maneges moet gebeuren. Dat is veel werk. Waar we altijd extra mankracht bij kunnen gebruiken.

Werk jij graag buiten? Heb je een hart voor mensen en dieren? Ben je graag in de weer met paarden? Dan is werken bij stichting CAP misschien wel iets voor jou.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe mensen die ons vrijwilligers team komen versterken. Voor een paar uur per week, of tijdens een van onze evenementen.

Heb je tijd en vind je het leuk om met ons mee te doen? Meld je dan nu aan, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wil je ons op een andere wijze ondersteunen? Door een eenmalige of structurele bijdrage te doen? Een bijdrage te leveren aan onze paarden in het opleidingsprogramma? Wij ontvangen geen subsidie en zijn voor een groot deel afhankelijk van de gulle gaven van hen die ons een warm hart toedragen. Alle hulp in welke vorm dan ook is meer dan welkom!

Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten?