Nieuws van CAP

Het leven staat bij ons nooit stil. Elke dag is er van alles te doen. Op de Winckelsteeg, De Maartenshoeve en bij Boszicht werken we samen met onze therapiepaarden aan het vergroten van zelfvertrouwen en helpen we mensen zich weer krachtiger in hun lichaam te voelen. We rijden of wandelen met het paard, rijden in de koets of op het huifbed. Heerlijk buiten. Ook dat doet goed. Met regelmaat houden we onze fans via de CAP nieuwsbrief op de hoogte van alles wat er gebeurt. Wil jij ook de nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je dan in via onderstaande knop.

Special Ride Weekend 2023

Ieder jaar organiseert Stichting CAP in de herfstvakantie een weekend waarin mensen met een beperking mogen paardrijden in de bossen van Malden. Op zaterdag 14 en zondag 15 oktober organiseert Stichting CAP het Special Ride Weekend in Malden. Dit jaar mag iedereen die bij ons hoort meedoen, ook als zij niet kunnen of willen paardrijden. Samen maken we er op zaterdag 14 en zondag 15 oktober een super dag van. Dit bijzondere evenement vraagt veel voorbereiding achter de schermen. De paarden worden verhuisd; het opstapperon gaat naar Malden; we zijn veel vrijwilligers aan het regelen voor een veilige rit van onze ruiters; kortom veel te doen voor dit ontzettend leuke evenement. Bovenal hebben wij onze pannenkoekenbakkers weer bereid gevonden om iedereen te voorzien van een lekkere lunch.

Meifeesten CAP

CAP Meifeesten

Vorig jaar organiseerden we voor de eerste keer de CAP Meifeesten. En het werd een daverend succes! Wat hebben we genoten van al die blije gezichten en wat hebben we leuke activiteiten ondernomen. Zo fijn om te zien dat de kinderen met hart en ziel genoten hebben van deze week in de meivakantie.

Ook dit jaar zijn de CAP Meifeesten er zeker weer. Dan van 1 tot en met 4 mei 2023.

Nieuws van CAP

Ook dit jaar hebben we weer een aantal mooie giften mogen ontvangen. Zo ondersteunde stichting Buitenkans ons in de opleiding van Lune. Lune heeft inmiddels haar opleiding volbracht en werkt nu met veel plezier op de manege, waar ze met haar bijzondere oogopslag en lieve karakter voor velen een van de lievelingen is geworden.

The Old Grand Dads verraste ons met een prachtig bedrag van maar liefst €6.000. Ook dit bedrag komt volledig ten goede aan de opleiding van onze therapiepaarden. We zijn enorm blij met deze ondersteuning, waardoor we nu en in de toekomst goed opgeleide en betrouwbare paarden kunnen inzetten voor onze kwetsbare ruiters.

Meer weten over de opleiding tot therapiepaard bij stichting CAP? Je kunt hierover contact opnemen met ons. Of neem voor een korte introductie een kijkje op de pagina “Steun ons”, hier op onze website.