Wij van CAP

Er gebeurt zoveel op onze maneges, het is eigenlijk té veel om op te noemen. We organiseren van alles rondom onze helden: de paarden. Maar ook onze kleine boerderijdieren zijn van onschatbare waarde voor onze dagbestedingsteams en voor de leerlingen van de Maartenschool. Die dankzij onze dieren meer leren over de natuur, zichzelf en de ander.

Naast ons team vaste medewerkers zijn er nog heel veel vrijwilligers die er voor ons zijn als we ze nodig hebben.

Op deze pagina en op onze Facebook en Instagram pagina en op ons YouTube kanaal zetten we de mensen van CAP graag in het zonnetje. Zo leer ook jij ons een beetje beter kennen.

Wil je met ons meedoen?

In een van onze “Is paardrijden iets voor mij?” programma’s?
Of in ons Young Leader Programma?

Wil je:

• Jezelf verder ontwikkelen op het paard?
  • Leren op het paard?
  • Rijden in de koets?
  • Als vrijwilliger ons team komen versterken?
  • Als paardrij instructeur bij ons komen werken?
  • Werken in de dagbesteding?
  • Gewoon lekker relaxen op het paard?

Neem contact met ons op. We leren je graag kennen!

Crowdfunding actie

Maak kennis met Nienke. Nienke komt iedere week paardrijden op manege de Winckelsteegh. Ze geniet van de paarden en zeker ook van de aandacht en de gezelligheid. Het paardrijden zorgt ervoor dat Nienke lekker in beweging blijft terwijl we ondertussen liedjes met haar zingen. Nienke geniet van alle activiteiten, van het erbij horen en mee mogen doen. Nienke heeft een zeer ervaren, braaf en betrouwbaar paard nodig om goed en veilig te kunnen rijden.

Om er zeker van te zijn dat we voldoende goed opgeleide paarden blijven houden zijn we een crowdfuncingsactie gestart. Met deze actie hopen we voldoende geld in te zamelen om de opleiding en training van jonge therapiepaarden mogelijk te maken. Zodat Nienke en nog heel veel ander ruiters ook in de toekomst kunnen blijven genieten van onze paarden.

Help je ons mee?